Sofia (bloggar)

LYSSNA PÅ LÅTEN !

Jessica Bästavän Korpelainen!

- Jag älskar dig!
Du betyder grymt mycket för mig gumman !
Jag fattar inte att jag har levt 11 år utan dig..
Vi möttes förra sommaren och det känns som om det var för 12 år sen, du är sjukt underbar !
Jag är den lyckligaste på jorden eftersom jag har dig vid min sida!
Jag kommer finnas hos dig när du behöver mig, jag lovar att inte svika dig! Du betyder lika mycket som min familj för mig! 1998-07-24 föddes en prinsessa ! Jag älskar dig! 98-07-24♥98-03-28
forever bebbi ! Du fattar inte hur mycket jag älskar dig och när vi bråkade förut så grät jag i fler dagar inom. När vi bråkar så kan jag le, men ingen vet att det är fake. När vi bråkar kan jag skratta men jag är inte glad.. Inget liv utan dig. Utan dig skulle jag inte vara mig utan bara vara en flicka vid namn Sofia. Det som jag menar är att du är min bästavän och jag kommer aldrig släppa dig !




Forever bebbi!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: