/ Linnea Ljung

Du är som min bästavän.
Du är min bästavän, men kan ha flera bästavänner och du är en av dom!
Alla minnen?! OMG, obeskrivliga. Vi har minnen från när vi har
varit med varandra, från msn, från facebook.
Vi är så jävla knäppa och har sjuk humor så vi kan skratta med varandra och åt oss
bakom dator skärmarna.
Lovade att skriva en fet jävla text och det ska det bli.
Minns du första gången vi var med varandra, hemma hos Ida, det kändes lite
konstiga och så men sen blev det fett roligt och vi tog bilder och garvade
sönder oss. Minns du när vi sov hos Sofia, och du blev sur för att vi inte tog bilder haha.
Och våran knäppa dans till Aaron Carter, Crazy little party girl, vi
var fett galna och vi dansade till fett cepade låtar.
Vi har gjort så mycket på kort tid.
Det finns en sak jag vill berätta till dig, men vill inte såra dig eller göra dig ledsen,
men berättar inte det på din blogg.
Gumman, jag älskar dig sjukt, grymt, otroligt mycket.
Om du var sista vattnet på jorden och jag var på en öknen skulle jag inte dricka
upp dig för att du betyder så mycket.
Om du var ensam på jorden och du var vrålhungrig och jag var en hamburgare
skulle jag låta dig äta upp mig för det är du värd.
Som jag sa..DU ÄR VÄRD MIN TÅRAR FÖR ATT DU INTE FÅTT MIG GRÅTA, inte än.
Och om du skulle få mig gråta skulle det vara av glädje,
för du har aldrig sårat mig och vet att du aldrig skulle göra det, för du är en av dom
äktaste vännerna jag har.
Jessica den ballaste tjejen jag känner, även om du kanske är blyg ibland så är du
världens coolaste. DET SKA NI VETA, COOL SOM FAN!
Hon kan säga ifrån, spela dum, är ingen fjortis, är sig själv, och såklart är hon
vän med tuffa mig, så det gör henne lite mer coolare!
Men ah, gumman, jag älskar dig nästan mest, älskar ingen mest det vet du men när
jag säger nästan är det väldigt mycket.
ingen ska få ta dig ifrån mig, aldrig. tur att ingen har försökt med det iallafall,
för aldrig ska jag sluta älska dig!♥

ÄLSKAR DIG BÄSTIS! / DIN JULSKINKA :D

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: