Har haft världens bästa helg med Bästavän!♥

Hejhej kära läsare♥
Har varit med Amelia hela helgen inklusive lite av fredagen!
Men nu skulle hon hem :/
Nån gång på sommarlovet ska jag till henne !
Men jag har fått födelsedags present av henne i förskott!(A'
vad gullig hon är . Måste lyfta på rumpan och köpa till henne(A'
Jag ska visa upp vad jag har fått och sen så fick jag 2
hårspännen av mamma (inte present) för jah har tjatat :D
Tack Amelia bästavän!
Sanar dig redan, Längtar tills jag kommer till dig '
Aja nu får ni se vad jag fick!


Fick av BÄSTASTE Amelia!♥


Ett bästavän halsband! :)♥Sjukt fint!(a'

Ett par örhängen , Jätte fina hjärt örhängen!!!(a'<33♥


Ett as snyggt armband! :D ♥

Tack så sjukt mke Bästavän! ÄLSKAR DIG! <333333333

Och hårspännena av mamma :P

Thanks mami :) <3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: