Frågestund Del 2,


Förlåt glömde helt bort att svara på resten av frågorna här kommer dom :


Tjoo hörru ;) Har hört den förut :D
Han blir tå, eftersom han springer före tvåanoch inte ettan ;)
Hejhej babuu:D
1. Har nog ingen..
2.Asså det beror på hur du menar men om du menar som tidigast så , Är det en tjej som heter Sofia,
Inte min bästavän, och har mer :D
3.Mascara , kajal, Och lite solpuder på kinderna. Sen lite concil, (stav) :D
4. Jaa lite, men gillar tiden nu med. Iaf just nu :D
5.Japp det gör jag ;)
Älskar dig med Barndomsvän, kramkram :D<3
Hej lemis ;)
1. ouuw Venne?
2. Sofia Pettersson & Amelia Persson!
3. Det finns många!
4. Typ ingen ..
Japp det gör vi ,:D
Helloouw Lexie.
1. Det vet väll inte jag, Men har riktigt många vänner.
2. Hund & Katt!
3. När det är skola ja, Inte på sommarlovet ;)
Kram<3
Hej Linnea.
1. Min största dröm är att aldrig dö, och aldrig tappa kontakten
men mina närsmta vänner , Och att jag föralltid ska få vara med min familj, oj många
största drömmar :P
2. Fortfarande ingen ;)
Aww tack så mycket :)<3
Tjooo, Njaa chillar lite bara :)
Hej Lucy.
1. Jag är född i sverige.
2. Ja det är jag, fast dom flesta tror jag är 97a , 96a ;)
3.Ja 2.
4. Ganska  många orkar inte säga alla!,
5. Nej inte en ;)
Tack , blir så glad kramar! <3
Hej maja, och TAAACK :D
Venne hur man följer bloggar ,en om du menar så läsa, så kan väll kola in den ;)
Hej,
Och fattar nada, men jag har kul tack som frågar ;)
Hej! , Kan kolla in snart, kramkram.
SHUU SAJMON :D
1. Venne?
2.Jag vet intem att jag snubbla på en damsugare och spräckte upp huvudet?
3.Jag har ingen.
4. Mina bästavänner är Sofia Pettersson & Amelia Persson!
Nej ja vet!,
Hej äslkling & Bästavän!:D
1. OFC JAG GÖR ?! <333333
2. Du och Amelia :D
3. Har grymt många! :D
Love youh too :D
Hej stephanie gumman,
1. Nej det är jag nte.
2. Sofia Pettersson & Amelia Persson :D
3. Orkar inte säga.. :D <3
Kram :D<3
Inte just nu, och tack :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: