Du är det finaste vet.

Sofia Bästavän Pettersson, Du är det finaste och bästa jag vet!
Älskar dig över hela mitt hjärta. Du är anorlunda på ett bra sätt
Du är Min Sofia, Min bästavän! Min andra halva.
Inget mig utan dig, Du har stöttat mig mest.
Du har fått mig glad, du har fått mig till liv igen.
Gumman du har stöttat mig genom,
Familj, Pojkvän, Vänner och allt!'
Du är den som jag aldrig kommer glömma.
Du är den jag alltid ska hålla mig fast i.
Dig kommer jag aldrig släppa oavsett
vad. Ingen KAN ta dig ifrån mig.
Gumman du vet att jag älskar dig över hela mitt hjärta
Kommer stötta dig genom allt kommer finnas för
dig oavsett tid eller var du är!
Jag ska aldrig släppa taget om dig .
Minns alla minnen med dig
som när vi satt på bussen och jag prata
du bah aa. mm , okej.
När ci gick av jag bah ellerhur.
Du bah.mm.
Jag bah du lyssna du bah:Nee hihi.
Så börja vi skratta :D
Gumman du är mer en bara ord du är mer en en människa
är värd.Du är obeskrivlig, Du är världen.
Minns du våran grymt bra låt?
Skriver den på slutet :)
Men gumman vill komma fram till
att jag älskar dig över hela mitt hjärta
och att det föralltid ska vara du och jag!
Kom inte på låten nu men våra ord ;)

Puss och kram skumbanan
Puss och hej knulla med mig
Prutt och bajs ät lite majs
Red and green ugly queens
Vitt och gult är inte fult
Rosa och vit vi är en bandit
Kram och puss nu går din buss
Hej och puss från din bomullstuss
Kram och hej bajsa på dig.
Kiss och piss i you miss

Det var lite fler men dom är mina och sofias ;)


Kommentarer
Sofia !

Aaw <333333333333333333333333333333333

2010-07-20 21:06:40
URL: http://ffabulouus.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: