Daagen.

Först skulle jag vara med Dogge men sen kom Moa och Alle oxå ;)
Då hade vi det kul. Ska berätta hela dagen. Först satt jag i pyamas vid
min data så kom min brosa upp och sa att mina vänner plinga dom kom jag ner
i PYAMAS! och så fick dom komma in så bytte jag om och sånt sen drog vi ut hoppa lite,
sen gick vi till alle. Väntade där att hennes pappa typ skulle komma hem.
När han kom hem så skulle Alle typ äta.
Så då fick Jag Moa och Dogge vara så länge.
Då drog vi till centrum och typ köpte glass, sen drog vi till
mossen där det var helt dött.
Aja iaf så sen kom Alle , hon hde tydligen ramlat fårn sin cyckel.
Så ja , menn orkar nte berätta mer nu
Vi sese senare puss!
Outfit!

Inge smink!!!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: