7och ett halv år!

Du kanske är min smile grop i ovan,
du kanske också är den dära lilla myggan jag hatar
du kan vara ask koppen som jag gärna vill aska i ibland!
men du kommer endå att betyder nått himmla stort för mig,
jag kan igentligen inte skriva vad jag tycker för att en som du är obeskrivlig ,
du är som en seriefigur som inte exixsterar baraden som exixsterar i sagor, !
du är min Lilla jessica hon som inte ska förändrats hon som ska vara som hon är endå om du brukar vara jävligt jobbig, jag blir ledsen av att hööra att du aldrig vågar berätta nått för mig :/ ,
du vet att jag är mig själv med dig!
Du kanske inte är min bästavän men du är fortfarande min alldra bästa kompis!
den jag kan prata med lika lätt som att doppa jordgubbar i socker !
jag vet att jag suger på att skriva sånna hära texter men jag fösöker ,
att skriva e"JAG ÄLSKAR DIG" får mig att rysa får mig att må bra för att du är min min och bara min kompis fårn långt tillbacks! du har dissat mig miljontalls gånger! du gjorde det som 2 sista månaderna i skolan,
jagkan fortfarande inte fatta att jag ska byta klass det får mig att grinna som om att det skulle kunna bli ett stort hav, jag är kanske inte lika mogen som en mogen bannan men jag är heller inte omogen,
jag är normal den som inte ska tsättas för fulast ruttnats! hoppas vi aldrig glider,
speciellt inte i 6an! gör allt för att inte få börja gör allt för att inte grinna ,gör allt för att inte förlora dig,
finns alltid dära om det gäller pojkvän,familj vad som helst!


gammal bild vill ha det som förr

/din Leonie

Kommentarer
estelle

älskar din blogg kollar typ in på din varje dag!!!<333

vill du var med och tävla på min blogg jag skulle bli skit glad om du vill så fal gå in på http://comiq.blogg.se/2010/june/tavling-designheder.html#comment

2010-07-01 20:30:29
URL: http://comiq.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: