vakna , somna om , vård centralen , bra , åka hem , datan

hejhej alla ja överskriften talar om en del :)
först vaknade jag 10 i 7 då skulle inte jag till skolan har öroninflammation visste inte vad dte var först så vi skulle till vård centralen ! sen vaknade jag 8.00 då åt jag frukost sen åkte jag och pappa til l vård entralen så väntade vi där typ 1 timme sen så var det min tur dom sa att jag skulle vila men jag kan gå till skolan men måste ha mössa ofc. det gick bra på vård centralen så jag kunde åka hem :) då åkte jag och pappa hm och nu sitter jag vid datan :) det är min dag ( hitils ) aja puss och här kmr dagens fråga :)
Vilken är eran absoluta favorit blogg ? puss och kram alla sötnosar !

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: