Let's dance ?

Hejhej alla cuties.
Sitter och ser på let's dance . hejar på MOLLY SANDÉN OCH MATTIAS ANDERSSON HAHAHA  asså venne vrf men ah bara gillar dom :P ajaj nån mer som kollar . okej ingen kmr komentera fast jag har besökare knäppt ? ingen som gillar att komentera eller vad ? :( jag blir ju ledsen om ingen komenterar :P aja man kan ju alltid hoppas :P aja ser på typ claudia nu hon är ganska bra kanske börjhar heja på henne ( assa jag vet typ inte vilka spom är med xD
men så alla vet så är man ju bäst och kommer med hiss o diss  nu :)
*Oäkta , asså jag hatat verkligen oäkta människor som ljuger snackar bakom ryggen usch såna vänner ska man aldrig ha om man ens kan kalla det vänner :O
*leta , gud jag är otålig när jag vill ha något gillar jag inte att leta :p eller leta efter saler man har glömt precis när man ska gå till bussen no shit !
* folk som tjatar 24/7 , asså visst går det att nån tjatar nån gång i bland men hela tiden omg jag stör mig fett mke på dom visst kanske jag råkar göra det men säg till om jag görh det ;)
*Killar , alla tjejer gillar väll killar inte bara jag hr man inte rätt ? haha såklart man gillar killar !!
*Jeansleggings , asså dom är så fina och bra synd att vjag inte hittar nån butik , nån som vill tipsa ???
det var det från mig puss o kram sötbanan

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: