Ebba strid <3

Ebba du betyder sjuukt mke för mig. du är min glädje . då tar bort smärtan från mig. Du är som den syster jag aldrig fick ! jag är sjuukt glad att jag får känna dig . att vara med dig gör mig glad . alla våra minne  är sjuka och roliga :P att inte få känna dig det skulle vara assa jag skulle aldrig vilja det ! för du är min ebba strid som jag alltid kmr kalla ''syster'' och gumman jag kmr aldrig hata dig för du är den finaste staste snällaste bästaste coolaste ''syster'' som finns . du är den bästa vän jag haft <3 gumman , solstråle , lyckopiller , glädje , sötnos , baby , syster , jag kmr alltid finnas här för dig gumman !<3 alltid ska jag minnas dig som den du är. jag är glad att du är du och att vi har träffats för du r den snällaste som finns och jag kmr aldrig låta dig vara ledsen när jag ser jag kmr alltid lyssna på vad du säger jag km alltid se dig när ingen annan gör . jag kmr alltid vara där för dig ! du är den vackraste ebba strid som någonsin kmr finnas på jorden ! du är den underbaraste finaste snällaste bästaste gulligaste sötaste tjejen som någonsin kmr existera på jorden ! att kag har dig betydr allt för mig ! <e du är den mest äkta bästa vän jag känner!
Du är det finaste som finns !<3

Puss på dig ebba !<3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: