Yesterday ,

Nu ska jag berätta om igår :)
Först mötte jag älsklingen Karro vid garagen vid mörtvik,
sen så va hennes mamma & Lillesyrra på vårdcentralen och vi
vänta på dom , så kom dom då  drog vi till centrum och köpte lite godis
eller fick hihi ;) Haha, aja sen drog vi till knarren på sätebacken ,
och prata typ, sen så drog vi till mig Chatta med Saffe & sånt
sen så drog i ut och tog massa bilder :)
Sen så drog vi till tåget och Karro som är höjdrädd , våga knappt röra
sig på tåget medans ag typ sprang på det?!
Aja sen ringde min pappa och sa att jag skulle äta så drog vi till mig jag åt,
sen skulle vi till Karro och hon skulle äta .
Så palla vi inte gå vi tänkte fråga om vi fick åka med men ingen
våga, då kom Cassi ut ur bussen så hälsa hon på mig haha ,
och så prata vi lite med henne , Sen så drog hon hem , :D
sen så GICK vi till Karro , . och då åt hon i 5000000 år ,
och hon säger att jag är seg?! sen typ 8 drog vi till Mossen ,
Och där tog vi bilder ,  MASSA och sånt, tappa mobilen minst
20 gånger idag , fattar ni varför min mobil hela tidne går sönder?
Haha men det är inte mitt fel (hih)
Aja skit samma srn skulle karro hem , jag skulle slaggat hos henne
men fick nte :( Aja det blir nån annan gång ,
Hejdå,♥


kARRO HÄRMAR MIG , :D

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: