TOPPENDAG

Jag har haft en toppendag! Först var jag med Ida åkte hem till henne
sen drog vi till Farsta, Där leta vi efter kläder och sånt till Ida,
Hade inga pengar med mig, Sen åkte vi till Ida hon hämta bikini
sen åkte vi till centrum och hon köpte mat,
Sen drog vi till mot mig och jag hämta bikini och vi åt hos mig,
Sen drog vi till badudden vi orka inte åka till Sjöängen,
Vi bada det var ganska varmt, Haha vi tjata fett mke
På Crille & Jimi att dom skulle vara med Oss men dom orka inte,
Då ringde dom så stängde vi efter ett tag,
Då ringde dom igen och sa att dom inte hade pratat klart.
Då tryckte jag in Idas mobil så att hon tappa den :P
Sen så gick vi runt lite, Och d såg vi dom så kom dom mot oss.
Och prata med oss :P
Sen Jimi tjata fett mycket om att vi skulle hoppa
studsmatta, Han bah vi skiter i att vi bråka nyss xD
Så då gjorde vi det i typ en timme eller en halv ?
Aja sen skulle Ida hem typ ...
Aja de var den dagen ♥
Jag älskar dig♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: