SOFIA PETTERSSON

Sätt på låten!
JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN NÅGON KAN ÄLSKA NÅGON,
VILL INTE LEVA UTAN DIG MÅR INTE BRA UTAN DIG,
JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT, DU BETYDER ALLT FÖR MIG.
ETT LIV UTAN DIG FUNKAR INTE, DU ÄR SOM HJÄRTAT FÖR MÄNNISKAN
OCH HJÄRNARN , UATN DET DÖR MAN, DU ÄR SOM VATTNET FÖR JORDEN,
DU ÄR SOM LUFTEN FÖR MÄNNSIKORNA. DU ÄR ALLT GUMMAN.
SLÄPPER DIG INTE, LEVER INTE UTAN DIG.
BÄSTAVÄN!♥



Bilderna beskriver säg själv,
orden beskriver vad jag känner?
Nej inte en en liten gnutta.
Orden kan inte beskriva dig du är obeskrivlig
du är mer en jorden, du är mer en universium ,
om Jorden skulle sprägas och jag hade en plats i
ett plan och inte du, skulle du få min!
ELLER SKULLE JAG DÖDA FÖR DIG!


Saker stannar inte utan hjälp,
Man måste ta vara på det bästa i livet.

(Ja mina familj betyder lika mycket, När jag skriver en text kommer
alltid min familj gå före, fast inte sofia för hin betyder lika mycket!)♥

Kommentarer
Anonym

Hejhej, jag ville bar tipsa om en tävling om ett par snygga röda jeans från d-Brand... Kolla denna länken för att veta mer

http://www.nattstad.se/idawikman?id=1060222

2010-08-17 13:06:24
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: