Nyheter!

Sätt på låten , gjärna :D


Erat val om ni vill läsa heeela texten men tycker ni borde , det blir värt det!



Som sagt så åker jag imorrn, Kommer tillbaks på onsdag , men
kanske tar en bloggpaus i nån vecka då..
Jag orkar inte hålla mig uppdaterad hela tiden har ingenting att blogga
om och det blir inte kul, Men det är bara kanske. Hoppas bara ni inte
tycker jag är taskig nu. Jag orkar verkligen inte får riskera att mina läsare
försvinner. Men ni är ju bäst så hoppas ni stannar!
Men iallafall, under tiden kanske jag bloggar på en annan blogg.
Inte några besökare kan skriva hursomhelst nej jag skoja bara
Kommer inte lämna er men kanske skriver ett inlägg på den bloggen.
Bara för att min bra bloggning inte ska bli sämre.
Men jag hoppas ni förstår mig och som sagt, det är bara kanske
och om jag får några komerntarer att jag inte ska kanske jag inte har det?
Men jag har så LITE komentarer just nu! Det är oxå en anldening till att
jag vill ah bloggpaus har aldrig ahft de på ett halv år?!
Och besökarna stiger men komentarerna sjunker.
Vill ni ha tillbaks min riktigt duktiga uppdatering får ni faktiskt
komentera lite för det är inte bara jag som ska göra allt?
Eller? aja Vill bara säga tack till dom som har Vågat kommit fram och
sagt att jag har en bra blogg :D Tack till er !
Glad jag blir, :) det har vart 4 stycken nu tror jag ?
Tack till er sötnosar :D Aja dte här räcker nu.
Men ni får mig på blogglust, så tack till er !
Ni är underbara, dte är ALLA mina läsare , Ha det bra!
Och hoppas ni komentarar under tidne jag är borta ! Det skulle jag uppskatta :D♥






Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: