Idag.

Ja idag ska jag först handla skor ;)
och efter det ska jag vara med Karolina, och igår va det väll
najs på ung? Ja det va det, Iaf så har jag 5 sl märken hih,
Lite muppad unge kanske ni tänker men det va bara kul.
Jag är värsta reklam grejen för Sl ;)
Nej jag skoja bara men , Jag vet inte ,
Lägger ut en låt så länge för kommer inte blogga
förens ikväll, (på riktigt)
Kanske lägger ut nån liten mobilbloggning ;)
Men det blir ingen bild då för kan inte mmsa , konstig nog.
Men ni får vänta jag lovar att bli bättre på blogga
senare, Sommarlovet är ju inte den tiden på året man bloggar mest?
Nej juste. Föresten , Jag tycker fler borde skaffa bloggar.
Skulle bli intressant, Gissar att alla vet hur man gör?
Ja då så. Ska jag förklara lite snabbt?
Okej, jag gör det, Haha svarar på mina egna frågor knäppskalle ;)
Jag förklarar så bra jag kan.
I nästa inlägg :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: