Godmorgon ,

Hej,
Har inte bloggat idag, har inte orkat,
När alla "kan" blogga alla säger att dom ska komma igång
igen, men jag tror inte jag ens kommer komma igång
förens skolan börjat, Då kommer jag komma igång
orkar inte sitta och skriva ut på sommarlovet,
Vill ha kul och sånt. Förlåt skriver det flera gånger
men vill att ni ska ha det klart för er.
Och bloggar ju mer om ni komenterar mer!
Det vet ni ju redan,
Aja skulle bara skria godmorgon, eftersom jag glömde
det imorse, Men jag har börjat blogga anrlunda längre
inlägg vad tycker ni om det?
Ska jag göra korta inlägg och skriva mycket ELLER
Göra långa inlägg och blogga mindre.
Eller föresten gör som jag orkar har jag lust så bloggar
jag mycket. Det ska ni veta bara
Juste, Köpte 2 par skor i farsta
nicce . Visar upp dom senare , Som jag alltid
säger?! Men aja ett par ballerina , som dom jag hade,
och ett par svarta skor (kan inte förklara)
FÖR LÅNGT INLÄGG, HÄR TAR DET STOPP!


Mars 2010

Juni 2010

Förendrats eller vad?

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: