Frågestund, del 1.


Top 5 bästavänner?

Asså jag har 2 bästavänner, men aja. 1. Sofia, 2. Ida & Leonie, 3. Linnea, 4. Amelia, 5.Karolina
hahaa jag venne?

Favorit mat?

Haha Tacos :D

Om du fick åka till en plats i hela världen, vilken skulle det va? och varför?

FRANKRIKE! för att jag älskar det!

Vad heter dina föräldrar?

Siri (Mamma) & Kari ( Pappa)

Om du kollar ut genom fönstret vad ser du?

haha skum fråga :D Men jag ser en rondell & massa
träd och hus :D

Syskon?

Ah ett, Mattias han fyller 16 snart.

Vart kommer du ifrån?

Jag är född i Sverige, Min mamma är från Thailand.
och Min pappa är från Finland.

Brunetter eller Blondiner?

Om du menar vänner spelar det absolut ingen roll! Men
killar spelar det inte heller nån roll, det som passar dom bäst ;)

Favorit plagg?

Har inget favorit just nu :)
Fanta eller Cola?

Jag tar nog fanta, Cola har så mycket bubblor, tål typ inte det börja gråta hihi :D
Favorit färg?

Ljus blå & Ljus rosa :P
När fyller du år?

24 Juli :D 24/7 ASSÅ ;)
Har du kille?

Nope, not for now.
Om du inte har, vad heter senaste killen?

Rasmus -.-'
Vilken är din Favorit färg?

Haha Ljus blå & Ljus rosa ;)
Vad är din favorit mat?

TACOS , !
Hur skulle du beskriva dig själv?

Ganska blyg i början (ungefär 10 min)
sen kan jag bli en riktigt prat sak ;D
Haha snäll, och LÄTT att bli än med ;)
Bor du i Villa, Radhus eller Lägenhet?

Jag bor i radhus trivs väldigt bra här.
Favorit djur?

Haha Hund eller Katt :D
Har du Husdjur?

Nej, inte för tillfället:D
När fyller du år?

24/7 , Hehehhe hela tiden ;)
Gillar du skolan?

Absolut, Inte :D
Vad önskar du dig?

En nu data , hehe :$
Sommar eller vinter?

Sommar lätt, utom alla små äckliga kryp.
Favorit sport?

Fotboll.
Favorit mat?

Tacos.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: