Wihoo ?

Hejhej tack för komentarerna 9 st
ganska bra tkr jag iaf är ju ingen storbloggare
direkt :P

Aja tack för dom som komentera ska kolla rösterna
Om några dar lr något orkar inte byta idag har ju faktist
bytit ganska mycket ::P

Aja skrev en liten komentar på bloggen Gossips.se
Kliccka fötr bloggen :D aja här får ni komentaren
och kolla själva inlägget ! <3
www.gossips.se Inlägget kmr under !

Amir har börjat med en hiss och diss lista. På listan så dissar han bl.a löshår, han säger att det är trashigt när löshåret syns och har använt sig av en läsare som exempel:

Den urskurna bilden föreställer en bloggare som heter Malin, som bloggar på adressenmaliniklasson.blogg.se. Här är den riktiga bilden:

Malin tog illa upp av Amirs diss, och attackerar honom på sin blogg och kallar honom för fetto. Hon säger att det inte är en överraskning att Amir bög eftersom tjejer ändå inte skulle kolla åt hans håll:

min komentar :

Jag håller med Malin , Hahahah rätt åt honom egentligen .
Håller med elin också varför inte bara ta en löshårsförpackning ? Ahh stör mig på storbloggarna när dom tar bilder på läsare och dissar dom !

Vad tycker ni ?

Team Malin eller Team Amir ?

 

 


Kommentarer
Sara

Team Amir-klart!

Löshår är fejk och suger!

2010-04-07 10:13:45
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: