Svar på frågestunden !§

L ' om Frågestund ! <3:
Älskar dig mig? (a)

Love you baby!<3

Svar: Hej Linnea baby:D<3
Såklart jag älskar dig baby ! <3

Mikaela om Frågestund ! <3:
Vem är din allra bästa kompis ?
Favorit mat?
Är du singel?
Har du något husdjur?

Jag älskar din blogg,den är bäst!
Bättre en alla andra storbloggarna!

Svar : Hej Mikaela:)
1.Min allra bästa kompis är Amelia.
2.Min favorit mat är nog Tacos:D
3. Ja ...
4. Nej jag har inget husdjur!
aww vad bra att du gillar min blogg & Tack !<3

therese om Frågestund ! <3:
Bästa badminton spelare?? xD
<333

Svar : Hellu tessan :D
Öhh svår fråga vet inte faktist , Kanske jag ? ;;D
Ne drev men vet inte ;) llove yah<33

Johanna Sundström om Frågestund ! <3:
Favo artist;
Bästa Bästa kompis;

// Johanna Sundström i vretskolan <3

Svar: Hej Johanna (vet vem du är)§
1. Favorit artist svår fråga Nej .. Justin Bieber såklart!<3
2.Amelia såklart!<3

Sofia <3 om Frågestund ! <3:
Vad gillar du för mat ;)
Älskar du mig <3
Kommer du och jag alltid ha kontakt ?? 

Love yah'<3

Svar: Hej sötnos§
1.Jag gillar tacos :D
2.Ja såklart jag älskar dig , !<3
3.Jag hoppas verkligen det sötnos!<3
Love you to!<3

Ida§ om Frågestund ! <3:
hej älskling §
Bästavän??
Favorit blogg?
Betyder jag mycket för dej??

ÄLSKAR DEJ*!

haha vet typ alla svaren men vill je dej frågor:P

Svar: Hej älskling saknar dig!<3
1.Amelia igen :D<3
2. Linneas , Din , Sofias , Leonies , Stephanie osv
5. Ida du betyder mest för mig sötnos!<3
Älskar dig mera!<3

s om Frågestund ! <3:
Hej sötnos ' ! 
Aldra bästevän ?
Favorit blogg ? 
Kär i .. ? 
När fyller du år ? 
Gillar du mig ? 
LOVE U

Svar: Hej Sötaste stephanie!
1. Amelia :D <3
2. Linneas , Ida , Sofias , Leonies , Stephanie (din)
3. Hahah ingen :D<3
4.Hela tiden , 24/7 , 24 juli <3
5. Ja , fast jag älskar dig!
Love you hunni!<3

Moa om Frågestund ! <3:
Favorit blogg ?
Favorit mat ?
Bästavän ?

<333

Svar: Hej Moa sötis!§
1.Hmm scrolla upp lite orkar inte länka igen :D<3
2.Tacos :D
3.Amelia <33
Love yah<33

Tack för frågorna hoppas vni blev nöjda med svaren :D
Kyssar!<3





Saknar er 4 <3



















Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: