Svar på frågestunden !§

Hanna om FRÅGESTUND!§:
1.Bästis?
2.Vilket ? Godis eller Mat
3.Vem älskar du mest just nu?
4.Saknar mest nu?
5.Smsa sist med ?

Hejhej Hanna,
1.Amelia & Ida
2.Mat
3.Amelia & Ida<33
4.Amelia & Sanna !<3
5.Crille Kusin :D

Johanna^^ om FRÅGESTUND!§:
1.vilket?, träffa justin söötaste bieber elr få 20 000kr?
2.bästa minnet med vem?...<3
3.vem gillar du just nu? <3333
4.älskr dejj grymt barndomsvän :*<333

Tjatja Jojje :D
1.Justin Bieber sötnosen :D
2.Guud jag har så många bästa minnen !
3.Ingen typ :D
4.Älskar dig också gryymt barndomsvän!<33

Sofie om FRÅGESTUND!§:
Hejhej bra blogg förresten.

1.Bästa vän ? 
2.Sötaste killen just nu ? 
3.Mest sms med ?
4. Vilka bloggar kollar du mest ?

KramKram


Hejhej Sofie :D
Aww tack :D
1.Amelia & Ida
2.Finns många söta killar ;)
3.Amelia
4. Jag kollar väldigt många bloggar ,
Men dom jag kollar först är Balliq , Leonie , Linnea , Ida . ( Om du vill att jag ska kolla din blogg komentera)

Ida om FRÅGESTUND!§:
Hej älskling <33

1. Favofärg?
2. Bästavän?
3. Roligast i klassen?
4. Älskar du mej värkligen mest av alla?
5. Leonie eller Linnea?
6. Jag eller Leonie?
7. Favodjur?

älskar dej bästavän<333


Hejhej Bästavän:D<33
1.Baby Blå & Rosa typ :D
2.Du & Amelia :D<33
3.Du honey & Leonie :D
4.JAA det gör jag baby , Jag lovar!
5.Båda mina babys !
6. Båda <33
7.Hund baby<33
Älskar dig MEST Bästavän!

Sofia ! om FRÅGESTUND!§:
Hej ! :D

Favvosport?
Bästavän?
Favvofärg?
Favvodjur?
Favvoblogg?

Love yah ! <3

Hejhej Underbara Sofia :D<3
1.Badminton
2.Ida & Amelia
3.Baby blå & Rosa
4.Hund
5. BalliqLeonieLinneaIda Jag kollar flera bloggar men dom kollar jag mest på;)
Love yah too baby'<3

Sofia ! om FRÅGESTUND!§:
fråga på min också ! <3
Haha visst gömman ;)<3

Leonie om FRÅGESTUND!§:
1.ÄLSKAR DU MIG ? 
2.bästavän ? 
3.roligast i klassen ? 
4.vad är ditt bästa minne med mig?

Hejhej Leonie sötnos:D
1.Ja jag älskar dig baby !<33
2.Ida & Amelia
3. Du & Ida <33
4. Ouuf gumman vi har så många och alla är bäst ;)<33

Elin om FRÅGESTUND!§:
vilket land kommer dina föräldrar ifrån?<3

Hej Elin
Min mamma kommer från Thailand & Min pappa från finland !

SannaKallsberg (; om FRÅGESTUND!§:
1. bästavän ? 
2. gillar du någon just nu ? isåfall vem ? ;D (kille) 
3. vem saknar du mest just nu ? 
4. visst är jag bääst ? :D
ÄÄÄÄLSKAR DIG JESSICA :D '. <3


Hejhej Baby!
1. Ida & Amelia
2.Typ inte :P
3.DIIIG ! & Amelia !<3
4. Du är bättre en bäst ;)<33



Hoppas alla blev nöjda med svaren ;)
Jag gjorde mitt bästa :P
PÖSS om ni vill frga något annat eller nåt komentera pöss!<3


Jag älskar dig gömman !<33

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: