R.I.P Justin Bieber '' Svar på tal''

Svar på tal ..
Är Justin Bieber död ?
Hahahah asså mitt svar på tal blir lote cp nu för att jag ska förklara en sak och ingen har frågat men jag gör det endå :D Kolla nu Justin kan Omöjligtvara död ? Vem skulle då göra alla hans konsärer som han har nu ? Jag tror omöjligt nån klär ut sig till han eller vad tror ni ? Vem gör alla hans nya videor , Tillexempel never let you go musik videon skapades för inte så länge sen har han hunnit dö på den tid ? Vem twittrar åt han isånafall ? Vem tar alla nya bilder med han ?

Haha så mitt svar är : Nej han är inte död ?

Om han va det skulle det stå i alla tidningar och va med på tv tror inte ni det ? bara för att jag ärr så snäll bjuder jag på en låt från han :D eller en NY video från han så ni kan försäkra er !


Obs han har kommit i mållbrottet så han klarar inte vissa toner ...
Hiihi :D<33fast han va sjuk då så det var därför han inte sjöng vissa
saker..
Puss puss sorry för no justin fan ..<3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: