OHHHH

Ja nnu sla jag bäretta 1 sak för er.
Och så ska jag göra en sak :D

*Det jag skulle bäretta,

Jag har gjort hela 16 inlägg idag vad tycks ?
HISS/DISS , mer eller mindre ?
Bra eller dåligt :D Kom igen din åsikt är viktigast för mig !
Puss .
*Saga


Det var en gång en flicka som hette Rosalie. Hon var jätte kär i en kille som hette
Justin. Rosalie var en vanlig flicka. Men Justin var en pop stjärna nämligen
den heta pop stjärnan Justin Bieber. Hon hade aldrig träffat honom. Hon hade sett honom
på youtube och följt hans twitter , och andra bloggar om honom. Hon ville så gärna träffa
honom. Hon ville åka till USA för att se honom. Men hennes föräldrar sa du får inte åka dit
själv du är bara 14 år... Rosalie sa att hon var tvungen. Och en dag när
hon gick till skolan så sa hon till sin bästa kompis Tilda att hon så gärna ville åka till USA.
Tilda och Rosalie gick på cheerliding. Så deras plan gick till såhär. Dom skulle säga
till sina föräldrar att dom hade tävling i Norge. Så skulle dom åka dit och senare ta ett
plan till USA så skulle dom kolla på Justin. Rosalie och Tilda skulle till USA.


Vad tycker ni ska jag fortsätta på sagan eller strunta i den ?

Kyssar&Smek!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: