Miss you §

Sofia Pettersson !<3

Jag minns varje stund av våra minnen ( nästan )
här måste man erkänna lite :D men aja sofia
Vi har haft dom bästa stunderna dom roligaste
och finaste !Asså gumman du är halva mitt hjärta
jag minns våra 2 veckor på sommarlovet
hahha studsmatta varje dag .
Sen han du va kär i :P hahah du bah kom och hoppa med oss jag bah nej
för jag ville inte du bah jo så han bah nej jag bah yeees :D
Haha och när vi satt på bussen du svara m / a hela
tiden och se jag bah eller hur ? Du bah va ?
Hahahha så skratta vi hela vägen hem till
mig . Och jag saknar dig gumman
Vi är INTE ENS I NÄRHETEN av hur tajta
vi va förut :( jaa men tider ändras men
gumman jag vill alltid ha dig kvar jag vill att du alltid
ska komma ihåg mig att vi alltid ska vara vänner!
Jag har haft dom bästa tiderna med dig !
Jag har haft dom skönaste roligaste och finaste
tiderna med dig ! Asså du vet väll att du betyder sjukt mke för mig
Du vet vilka som betyder mycket för mig
och jag vet att jag inte alls är i närheten av längst
fram av dig , Men gumman du är längst fram
Med några :D <3
Men sofia Gumman JAG ÄLSKAR DEJ MER EN MÅNGA ANDRA !

you are my everything , you can do what ever you want but
never forget that i love you !


BAABY !<3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: