Långfredagen !

Hejhej långfredagen ska jag bäretta vad det handlar om ?
TRÅKIGHETER ?

nejnej jag sa få er at skratta gott sötisar ! <3
Nämligen såhär gå in på youtube och sök på en bra låt
lägg in den på din blogg / facebook / twitter nåt iaf
och ta bort vad som står uppe :D skriv
jag sjöng den här :D om nån säger nej
då säger du jo jag sjöng den för några dar sedan
fattade ni ? hahhaha asså ni sjöng med inte
den som ni la in , okej tråkigt jag vet men asså
har trågt nu så kommer onte på nått kul skämt :D
Kan lägga in lite roliga historier så ni får skratta
men mer kommer vid 12 tiden puss på er !
skämt !

En blondin går in i en elektronikaffär och säger till expiditen: 
-Jag vill ha den där teven! och pekar med fingret.
- Tyvärr, vi säljer inte till blondiner, sa expiditen. 
Blondinen gick iväg och tänkte, om jag ändrar hårfärg, då kan han inte säga att jag är blondin! Efter blondinen hade ändrat hårfärg, så kom hon tillbaka och pekade och sa: 
- Jag vill ha den där teven!
- Tyvärr, men vi säljer inte till blondiner, svarade expiditen igen.
Blondinen gick ledsen där ifrån och tänkte, nä, jag färgar håret blått!
Hon kom tillbaka med blått hår och sa:
- Jag vill ha den där teven!!!
- Tyvärr, men vi säljer inte till blondiner!
- Hur fan vet du att jag är blondin, sa blondinen.
Expiditen svarade:
- ... det där är en mikrovågsugn...

- Vad skriker en blondin som bevittnar en bilolycka?
- Vilket nummer har 112?

En blondin ringer till sin pojkvän.
- Hej, kan du komma hit och hjälpa mej med ett vansinnigt svårt pussel?
- Vad föreställer den? Asså pusslet? frågar han.
- Typ nån tupp, svarar blondinen.
- Jag kommer.
Blondinen släpper in pojkvännen och visar pusselbitarna på bordet. 
Sedan säger pojkvännen:
- För det första, det spelar ingen roll vad vi gör, vi kommer aldrig kunna sätta ihop bitarna till något som liknar en tupp.
Han tar hemmes hand och fortsätter:
- Nu tar vi en kopp te och sen...Han suckar..
- Sen plockar vi ihop alla cornflakesen i kartongen igen..

Hotellgästen:
"Vilken ful tavla som hänger där."
"Ursäkta, men det är en spegel."

Brunetten körde i 160 på motorvägen och frågade sin blondinkompis: "Kan du kolla om polisen är efter oss?"
Blondinen tittade bakåt och sa "Jo, det verkar så!"
"Ojsan! Är blåljusen på?"
Blondinen tittade bakåt än en gång och svarade :"Ja. Nej. Ja. Nej. Ja. Nej. Ja. Nej."

aja det får var allt för denna gången ouss

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: