Ida Bästavän!

Ida du har alltid funnits där du hart alltid varit
den jag kan lita på mest. Du har alltid varit bäst för mig
Jag skullr inte klarat mig utan dig du betyder allt
Bästavän ! Utan dig inget mer mig
asså du är det bästa som har hänt mig och jag
Kommer försöka vara vän med dig tills vi dör eller
det ska vi right ? Vi ska hjälpa varandra
stötta fvarandra genom vårt och torrt ?
Asså jag har alltid älskat dig mest och det kmr
jag fortsätta göra tills döden ! Jag är
Ingenting utan min bästavän Ida karmesjö Bjrök!
Vio har alltid roligast och vi har dom
finaste minnen man kan tänka sig .
Vi har mer än tusen minnen och mycket mer .
Orkar inte bäretta alla men jag har dom i
Huvudet och det kmr jag alltid
ha jag jkommer alltid minnas dig som den
fina personen du är jag kommer alltid finnas
för dig oavsett vad som händer.
Jag kommer alltid vara på din sida när du ska kämpa mot nåt/någon!

PussPuss Älskar dig mest Bästavän!<3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: