HÖHÖHÖ

Jag orkar inte blogga just nu....

Ni kan ganska gjärna sjäva gissa ? Det är inte svårt ..



''Är man trög så är man''
''Blondiner är inte osmarta, alla säger bara det''
''Brunetter är inte smartare en blondiner''
''Vill man så kan man''
''Tror du så går det''
''Jag kan,Jag vill, Jag klarar det!''


Amelia & Jag (påhittat) Men vi är ju sånna.
(Jag är fet text , Amelia är kursiv )

-Wooo kolla killen där , hahah ser att du gillar han ;)
-Neej glöm det ( kollar på han)
-Varför kollar du dåda ?
-Det göööööör jag inte ,.....
-Nej nej såklart inte , nu kollar du.
nu kollar du.
nu kollar du.
-Okej okej ja jag gillar han men menmenmenmen
säg inte ...
-Nejdå....
-HIHIHIHHHH
-Hej Sophie(ny person) Amelia gillar blahblah
-Wihoooo hahahha !
-Hahhah aprilapril dumma sill ! ( december)
-Ehh Jessica dum lr , Dt är december ....
-Oj iallafall hejdå sophie puttar bort henne ...

HAHAHA TRÅKIGASTE I KNOW MEN ASSÅ HAR TRÅKIGT TACK VARE ER ....

DREV LOVE YOU GUYS !



Före

Efter

Oj sorry blev inget :P



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: