Hihih

Hejhej / Godmorgon♥
Ja vaknade typ halv elva hahah lite sent men skit it ...
Aja så nu vet jag inte vad jag ska göra för pappa bokade avatar 3D
på söndag istället buhu ?
Men aja ska byta om fixa varm oboy och titta lite
på tv.
Nu blev ni sugna på varm oboy ..
Gör det, Gör det , Gör det , Gör det.

Hahaha bra på att övertyga i know

Puss puss


Me right now !


Utan Body Lotion!

Med Body Lotion!

Med Body Lotion & Body Lotionen !

Kollar ni noga kan ni märka skillnad.
Dom 2 första bilderna inte så stpr skillnad för att jag tog Body Lotionen dirkt
efter den bildne och tog kort.
Den tredje bilden ser man större skillnad
Min hud blev finare :D
Jag älskar den här Body Lotionen
Den är bäst och luktar godast!

PUSS

Obs , När jag bärettar om den sen så kallar jag Body Lotion = BL

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: