Godmorgon allihop !

Hejhej jag vaknade för inte så länge sen ska gå ta
en frukost snart är skit hungrig , Och aa men iaf så
har ni fått tyyp första morgon inlägget men det är
för att jag har sovmorgon annars ha jag inte tid ;)
Men jag är så snäll så jag satte på datan för eran
skull för att ni ska få läsa :D aja skit it xD
men chattar med Ida hon ska INTE till skolan
aja då hoppas jag att jag får va med Leonie Baby!
Om inte så får jag väll sitta själv eller va md carro ,
filiz , Naomi dom är faktist roliga ¨:D Caro och naomi
har en blogg men kommer inte på vad den heter nu
men dom kanske får en länk senare... Ojuste idag ska
jag möta leonie i centrum om hon minns ;) annars
så går jag väll själv :O Men så får det gå eller
ahh nån som egentligen vill gå ? Hahha nej drev
men ojoj orkar ni läsa allt dethär ? Aja lite till för
dom bästa som orkar , drev alla är bäst!
Iaf så ska jag hem direkt efter skolan då får jag min
säng jippie :D och så ahh ska vi köpa en garderob snart
så blir mitt rum bäst hahah :D ni kan få före och efter bilder
senare men inte nu för jag har inte tid eller ork
för det !
Kyssar&Smek !



Älskar dig Bästavän!<33

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: