Eran tur...

Hejhej Bitches :D

Aja nu ska ni få välja vad jag ska göra av dom
sakerna jag skriver nere , Ja ni röstar jag gör det är enkelt
och roligt .
Får man inte va snäll :(
Pusspuss ÄLSKAR ER!

Vilken ?

1.Frågestund
2.Hiss / Diss
3.Dagens Outfit
4.Justin Bieber info
5.Om mig
6.Blogg toppen ( by: me)
7.Dagens fråga
8.Justin Bieber Frågestund

Vad allting är:

1.Frågestund
En frågestund är när alla besökarna/Läsarna får fråga vad
som helst och jag svarar på det. Om det inte är för pisamt :D

2.Hiss / Diss
Hiss / Diss är när jag Hissar & Dissar saker tyvär får inte ni göra någonting
eller jo läsa och njuta :D

3.Dagens Outfit
Dagens Outfit är när jag visar mina kläder / Vad jag har på mig.
Och såklart bjuder jag på en facelook!

4.Justin Bieber Info
Justin Bieber Info är när jag bärettar saker om justin bieber ,
Jag ska frsöka bäretta allt jag vet , tro mig vet mke :D

5.Om mig
Om mig är när jag bärettar lite om mig själv om mitt liv
och vad jag gö rnär jag inte bloggar , ganska spännande :P

6.Blogg Toppen ( by: Me )
Blogg Toppen ( by: Me ) Är när jag bärettar vilka bloggar jag
tycker är bra och så kmr dom såklart få en länk .
Hahha rösta inte nu bara för att få länk babys !

7.Dagens Fråga
Dagens fråga är när jag frågar en sak till er som ni får svara på
absolut niceit hahahha :D Drev :P

8.Justin Bieber Frågestund
Justin Bieber Frågestund är en frågestund som ni får fråga saker
om justin bieber , Och om ni gjärna vill fråga saker till mig så gör det !
Hahha och jag tar reda om jag inte vet så förhoppningsvis så får alla
svar men om det inte finns svar så FÖRLÅT! :'(


Okej sötnosar det var det sätt igång och RÖSTA

JAG ÄLSKAR ER!

/ Jessie<3

Kommentarer
Anonym

gör allting typ en sak varje dag ?:)

2010-04-08 21:27:42
URL: http://stephaniesophieskyttner.blogg.se/
richie

5 typ...

2010-04-08 21:36:58
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: