Awww

Jag ville bara skriva en sak till er ! alla som läser ta åt er!

Jag har världens bästa läsare världens bästa . Jag skiter i
om det bara är typ 20-30 per dag . För ni när endå bäst bäst bäst.
Om jag fick välja att byta med någon annan att ha typ 1000-1100
så skulle jag inte bytt . ja jag vet lite dum ? Men jag har ju redan dom
bästa läsarna som finns så varför byta ? Ja jag älskar er!
Ja jag kommer göra saker för eran skull . Ja jag kommer att
skriva och länka er om ni verkligen vill/behöver ! Ja jag gör sånt
det är liksom jag . Jag kan inte ändra på mig jag kan , men
jag skulle inte göra det. En sak skulle jah aldrig göra för er .
Ändra mig. Jag är den jag är om ni inte kan acceptera
ja då vet jag inte vad jag ska göra för jag är jag och ingen annan:/
Jag kommer spara bloggen länge . Jag kommer kanske blogg när jag
äldre kanske inte lika kul då men kan man inte göra allt ?
''Vill man så kan man'' Ja så är det faktist!
Vill man så kan man det är en sak jag tror på för att vill man
så har man styrkan att klara det. Jag tror på er
Jag vet att ni kan klara det vad ni en vill göra. För jag älskar er
för jag tror på er, för jag litar på er. Jag vet att jag kanske är den
knäppaste människan på jorden nu .

Men jag älskar er!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: