Amelia Twinnie Bästavän Persson!

Amelia du har alltid funnits för mig du är alltid den jag
har roligast med du tröstar mig när jag är ledsen
du får mig att le när jag är sur , du är solen i min dag du
är min ena halva du får mig att må bra du får mig att tänka
på annat när jag är ledsen , du är den som alltid finns
där dig kan jag prata med hela tiden du håller det du lovar och
du är roligast . Hahaha alla vet att du gillar blablabla och
du blir jävligt glad när du vågade prata med han hahah
och jag stog bakom och skratta och han bah nickade xD
och jag bah gick fram och sa hej till alla
så du skulle säga hej till han men när han kom så sprang
du iväg och jag bah : Amelia vill prata med dig...
Han kollade efter dig men du var ju redan borta då .
Hahah dumhead men asså gumman du betyder mest
du är roligast finaste&allt !
Jag skulle inte klara mig utan dig!?
Jag älskar dig mest bästavän!§


Hihih täcker ditt face men råkade , enda bra bilden :P
Love you bästavän!<3

Kommentarer
Amanda L :O

Jag vet vem "han" e :P

2010-04-19 20:52:11
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: